Google+

Мандрівки святими місцями

Кожного, хто цікавиться історією та минувщиною, а також не байдужий до духовних пошуків, я запрошую до спілкування:
читайте, залишайте коментарі, діліться своїми думками, задавайте питання!

пʼятницю, 29 серпня 2008 р.

ІЗРАЇЛЬ. Єрусалим: Церква Всіх Націй


Церква всіх націй



Знаходиться поряд із Гефсиманським садом


Страсті Христові - ця тема хвилювала та змусила переживати усі покоління християн. Великі художники, такі як Ель Греко, Тіциан, Рубенс та Рембрант, намагалися відтворити Страсні події на своїх полотнах. Найвідомішими творами видатного композитора Йогана Себастьяна Баха  є "Страсті за Матвієм" та "Страсті за Іваном". 2004 року вийшов фільм американського режисера та актора Мела Гібсона "Страсті Христові", який глибоко вразив мільйони глядачів у всьому світі. Перші ж кадри стрічки переносять нас у Гефсиманський сад:

...Ісус вийшов із учнями Своїми на той бік потоку Кедрону, де був сад, до якого ввійшов Він та учні Його. Але й Юда, що видав Його, знав те місце, бо там часто збирались Ісус й Його учні. Отож Юда, узявши відділ війська та службу від первосвящеників і фарисеїв, приходить туди із смолоскипами, та з ліхтарями, та з зброєю. А Ісус, усе відавши, що з Ним статися має, виходить та й каже до них: Кого ви шукаєте? Йому відповіли: Ісуса Назарянина. Він говорить до них: Це Я... А стояв із ними й Юда, що видав Його. І як тільки сказав їм: Це Я, вони подалися назад, та й на землю попадали... І Він знов запитав їх: Кого ви шукаєте? Вони ж відказали: Ісуса Назарянина. Ісус відповів: Я сказав вам, що це Я... Отож, як Мене ви шукаєте, то дайте оцим відійти, щоб збулося те слово, що Він був сказав: Я не втратив нікого із тих, кого дав Ти Мені. Тоді Симон Петро, меча мавши, його вихопив, і рубонув раба первосвященика, і відтяв праве вухо йому. А рабу на ім'я було Малх. Та промовив Ісус до Петра: Всунь у піхви меча! Чи ж не мав би Я пити ту чашу, що Отець дав Мені? Відділ же війська та тисяцький і служба юдейська схопили Ісуса, і зв'язали Його, і повели Його...
Євангеліє від Івана, 18

А на початку 20 століття, після закінчення Першої Світової війни 12 держав пожертували кошти на спорудження церкви Всіх Націй. Будівництво закінчилося 1924 року. Базиліка, що належить Ордену Францисканців, розташована поруч з Гефсиманським садом. Перед її вівтарем знаходиться камінь, що на ньому, за переказами, молився Ісус у ніч, коли його зрадив Юда. Тому у цьому храмі завжди напівтемно, адже ті давні події відбувалися вночі. На стелі можна розгледіти зображеня гербів Великобританії, Франції, Італії, Німеччини, Іспанії, Бельгії, США, Канади, Мексики, Бразилії, Аргентини та Чилі.

Немає коментарів:

Дописати коментар